helgen som gått

Hej bloggen! Måste ännu en gång be om ursäkt för min kassa uppdatering (kanske lika bra att strunta i det eftersom det börjar bli en vana nu) Men iallafall. Min helg har varit jättemysig! Syrran har kommit hem för gott och hon bjöd mig på fika i fredags så det var en grymt bra början. Åt sedan sushi med familjen och kvällen spenderade jag med Nattis, kladdis, big brother och massa snack. Igår (lördag) var föräldrarna bortbjudna och jag bjöd då hem Sofia, Emma och Julia. Det blev god mat och sedan lyckades vi se 4 disneyfilmer, fan vad fina de är!!! Släppte några tårar till lejonkungen också.

Då var vi inne på helgens tredje dag, alltså idag (söndag) och jag har inte gjort ett PISS! Bara njutit och chillat. Har i och för sig hunnit med att plugga lite företagsekonomi men det var ingen större anstängning så det räknas inte. Imorgon är det back to school som gäller. Måndag, tisdag och torsdag. Skola i TRE dagar, vilket kommer bli underbart. Snart helg igen!!!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0