kladdkaka väntar!!

Hej lille blog! Idag har solen varit framme och det har varit jättefint väder (nu är solen dock borta). Började klockan tio idag och det är fan guld värt. Att få sova till klockan åtta är en grym sovmorgon för mig. Är nästan helt utvilad när jag vaknar klockan åtta fast idag har jag faktiskt varit ovanligt trött för att ha börjat klockan tio. Somnade när jag kom hem och det va sååååå jävla skönt! Men att ha två timmars ekonomi med henri tröttar verkligen ut en, så jag skyller på det! Men innan jag somnade fick jag faktiskt läst lite i min bok. Bra där soffe!!'

Om en stund ska jag till min pappi och käka vilket lär bli mysmys. Lär väl stanna där resten av kvällen men innan jag drar dit så måste jag nog lära mig låten jag har till imorgon. Är inte helt 100 så det är väl läge att börja nu (nej det hade varit läge att börja tidigare).
som ni ser på rubriken så väntar kladdkaka på mig!! Talk to ya leterooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0