mysmys

Godkväll på er mina små djur! Önskar verkligen att jag hade något skitkul att skriva om, men det har jag tyvärr inte. Fattar egentligen inte varför jag ens påbörjar detta onödiga inlägg. Är iaf sjukt sugen på att köpa mig ett par skor. Ett par boots. Jag är så inställd på att köpa dem så jag tänker på det typ hela tiden. Det är nog för att jag är så rädd för att dem ska ta slut. Men blir inte alla så? När man är så inställd så det typ vrider sig lite i magen och man längtar så mycket efter att få köpa dem. Tänk om dem inte ens är fina in real life? Då har det vridit sig lite i min mage utan anldening.

Hade iaf jättemysigt med pappa och co. Vi käkade på Harmony i hoodet och det va suuuupahsweet!! Är dock liiiiite lissen för att jag missade träningen. Får verkligen inte missa morgondagens afro, då jävlar!! Men nu hade jag tänkt bulla in mig i täcket och sen en bra film. MYSMYS, som matte hade sagt! Sov gott på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0