right next 2 you

Hej bloggen! "Fredag" idag och solen skiner och det är varmt ute. Tror minsann att våren har kommit för att stanna denna gång. Eller det hoppas jag på iallafall eftersom vi snart går in i april månad. Idag har vi gått i skolan mellan 8-11 och därefter har jag hunnit med att chilla, rensat på rummet och även börjat så smått på mitt PM till nationella i svenska B. Har även kört en rejäl lekstund med den minsta hunden, blev minst sagt lika trött som han blev.

Har hoppat över alla träningar denna veckan eftersom jag har haft lite problem med min lilla mage då jag har gått runt med magknip i 3 dagar nu. Och ikväll blir det ingen träning då heller men ska fira att helgen är här igen med lite bio med mamma, syrran, kusinen och moster. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0