R.I.P

...ja, min dator är så gott som död. Den pallar va igång i fem minuter sen överhettas den och stängs av. Det är ganska sjukt med tanke på att jag damsugade fläkten igår? Tydligen har det bara gjort den värre? Det är sjukt sad och nu måste jag spara pengar till en ny jävla data. Får väl se om man kan fjäska in sig lite hos föräldrarna. Jag kan alltid komma med den dåliga ursäkten "jag behöver en data till alla skolarbeten blablabla". Den funkar ju alltid? Så som ni kanske förstår kommer jag inte kunna blogga mer än från telefonen. Vi får helt enkelt hoppas på att blogg.se gör klart appen, eller på att jag får en ny data? (jag har ångest) Hade iaf en jättetrevlig kväll igår hos niccan! Tack för all den goda maten och tack alla för det fina sällskapet. Ikväll ska jag mysa med min älskling vilket lär bli MYSMYS. Och sen är det ju melodifestivalen ikv. (nu jävlar skickar vi vidare danny, för han har en chans!!) Ha en fin kväll =) hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0