she's the hunter and you're the fox

Hej alla mina fin små djur. Hoppas allt är bra med er. Idag mår jag superbra! Delvis för att det har varit stålande sol och delvis för att det har gått som smort att plugga matte idag. Skolan gick också väldigt fort och jag hade faktiskt roligt idag. Kanske för att jag va så trött och det övergick i massa skratt.

Imorgon har vi studiedag och den kommer verkligen användas som en studiedag (utav mig och nathalie iaf). Men att få sova lite längre är alltid skönt. Om en stund ska jag åka till min nyopererade lille vän och ta hand om henne med mina andra fina cheyer. Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har blivit opererad? nathalie?

2011-03-22 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0