tisdagstradition

Nu dem äntligen tillbaka, de efterlängtade tisdagstraditionerna!! Och ni vet vad det betyder men om ni mot förmodan skulle ha glömt så består dem av DHW(desperate housewives), popcorn, groggvirke och såklart mina två gammisar. Det ska bli övermys och idag är jag riktigt sugen på popcorn även om jag inte alls borde käka det.

Jag längtar redan efter helgen. Längtar dock inte efter att behöva plugga matte. Det är helt sjukt vad veckorna flyger förbi när man bara går i skolan fyra dagar. Tänk att imorgon kan jag tänka ''imorgon är det helg'' eller ''imorgon är det fredag''. IGEN?! Haha, tydligen. Men som sagt, jag klagar inte. Är så sjukt nöjd med mitt schema och hela min tillvaro(nästan). Det är inte allt för ofta det händer så jag får passa på att njuuuuuuuuuuuta.
Hoppas ni får en fin kväll och hoppas att ni inte missar DHW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0