i'm back

Hej alla fina människor där ute! Har ni saknat mig? Klart ni har. Men ni behöver inte gråta för jag är tillbaka. Men dock inte för gott.. Min kära dator är fortfarande sönder men min fina bror har lånat ut sin macbook till mig vilket har gjort mig väldigt glad. Nu har jag något att göra på kvällarna igen, haha (speciellt kul med en dator som är mycket roligare än min).

Gick i skolan från åtta till tolv idag. Inte ett dugg ansträngande. Fick ett fint VG+ på rättegången vilket var gött o nice. Kom sedan hem, la mig i sängen och tog en powernap på sisådär två och en halv timme. Det va faktiskt riktigt längesedan jag tog en så lång powernap efter skolan, försöker dra ner på det (jag är ju "snart" 18 år och borde ha växt ifrån det). Senare mot kvällen kom älskling hit och vi har mest chillat stenhårt. Han ska jobba i blekinge i veckan så lär inte se det lille facet på några dagar.

Nu ska jag fortsätta chilla och mysa med datan och jag har inga planer på att lägga mig ännu. Sov gott på er iaf (när ni nu väl ska sova).
KJAMMMIIIIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0