vååååååår!!

Ja, äntligen är våren här och nu hoppas vi på att den jävlar i det ska hålla i sig för jag tror att hela jävla svenska folket är dödligt trötta på den svinkalla kylan (jävlar vad lång den meningen blev).

Det har varit nästan åtta plus idag och jag började dagen med en promenad. Åkte sedan till malmö med min älskling för att förenas med min älskade new york yankees keps som blev stulen förra året av någon procce-elev (det svinet). Nu fick jag köpa en ny men jag gråter inte för det inte. Resten av dagen har jag bara chillat och ikväll ska jag träffa tova en stund vilket lär bli mys.


jag och herr blå

Hoppas ni får en fin kväll =)
ps. imorgon ska jag klippa till mitt löshår hos fina amanda. nu hoppas vi på ett grymt resultat!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0