wash away

Godkväll på er mina små djur! Är helt slutkörd efter en hård helg. Matteprov och krök är ingen bra korsning. Sov till klockan ett idag (IGEN). Eller, egentligen va väl klockan bara tolv? Eller? Det här med att vrida fram klockan gör inte precis mig mindre slutkörd. Det kanske är för att jag inte haft långhelg denna helgen? Men ska jag vara ärligt så har jag faktiskt inte märkt av det.

Jag hade iaf jättekul på hos Seb igår! Det bjöds på mat och gött sällskap och lite shots här och där. Sen var det ju bråk och dans och gråt och ben lyckades till och med operera sig vilket va lite blodigt (''lite'' som i att det sprutade och alla andra bara kollade på helt fascinerade). Men det är ju sånt som hör till när det är krök.
Sov så gott. Det ska jag göra så snart jag läst några sidor i engelskboken! Kyss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0