we just wanna make the world dance

Hej mina små dju... fast nä vänta. HEJ! (det får räcka då jag låter emma uttrycka sig så nu, även om det är mitt POSS) Hoppas allt är bra med er. Jag mår själv toppen. Är dock övertrött då jag inte kom i säng förrän sent igår. Va sen tvungen att stiga upp sex. Det va inte jobbigt klockan sex men vid tolv va jag hemskt trött. Men jag fick iaf köpt skorna idag och dem va fina in real life också! CA-CHING-CHING-CHING;
ett par boots (då mina andra är helt kaputt), ett par bruna vilket lär komma till användning hela året om

Så nu sitter jag här, försöker fördriva tiden. Väntar på att träningen ska börja så jag kan få shakea mitt ass!!! Sen åker jag förmodligen hem till min älskling. Ha en fin kväll =)

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

fina boots

2011-03-20 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0