you'll never shine if you don't glow

Hej lille bloggen och mina små djur. Hoppas att ni har njutit rejält av dagen idag. Det har varit underbart fint väder jy!! Hoppas verkligen att våren är här för att stanna nu. I morse va det dock molnigt när jag steg upp så jag packade inte ner mina brillor men sen fick jag ju mitt lille straff.. Men trots att brillorna låg hemma njöt jag ändå av vad moder natur levererade (sannerligen, som jag brukar säga).

Idag kom Lars hem med ett par nya converse till mig. Snacka om att jag blev glad!! Har gått och haft lite smått ångest över att jag skulle behöva köpa dem själv. Men se så bra det blev. Och jag insåg aldrig hur jävla skitiga mina första converse var tills jag fick mina nya;
Ikväll ska jag träna tillsammans med Anna sen ska jag slagga hos min fina mys-natta. Vi har ju matteprovet imorgon. Hoppas verkligen att jag klarar det, så mycket som vi har pluggat så. Önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej!

Vill du sälja dina gamla skitiga Converse?

Du får 600kr för dem?

2011-04-01 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0