and I hope someday you'll know, there's all these dreams we share

Hej mina små djur. Idag (igår egentligen med whatever) har det varit fredagen den 13e och vet ni vad? Det har varit som precis vilken dag som helst. Tror inte precis att folk har haft en sämre dag pga ett jävla nummer även om många tror det. Dem har bara haft något att skylla sin dåliga dag på.

Har i stort sett spenderat min dag hos jossan. Pluggade i eftermiddags (vill döda svenskan) och ikväll har vi myst. Kollat lite skräckfilm och sen lite barnfilm på det. Har såklart varit lika mys som alltid då jag har världens finaste vänner. Somnade såklart efter ett tag och fick cykla hem frysandes då jag såååååklart inte hade nog med kläder. Bra jobb soffe!

Nu ska jag kolla glee då jag har ett saftigt nytt avsnitt på lager. Hoppas ni har haft en förjävlig dag. Hejdå från mig och gleeksen below.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0