and i'll be there yes i will

Okej, vill börja detta lilla kvällsinlägg med att berätta att Emilia är världens sötaste. POSSSSS

Annars? Jo, cykelturen gick hur bra som helst. Min lilla fot mår mycket bättre nu även om det fortfarande gör ont. Det va jättemysigt att cykla och vädret är ju helt jävla perfekt. Så nu har man fått lite motion idag också. Fint som snus. Så nu efter mitt lilla bad sitter jag bara här och fördriver tiden. Ska lägga mig i tid idag så jag kanske slipper ha så jävla ont i ögonen om mornarna för att jag är så jävla trött (jävla jävla jävla, typ). Har dock missat bb alla kvällar denna veckan och jag tror att jag kommer gå miste om dagens avsnitt också, men det får jag ta igen någon annan dag.

Nu ska jag försöka lära mig låten till sången imorgon och bara mysa. Tänker dela med mig mest för att jag hittade en skön version:



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0