everything is beautiful to me

Hej mina fina! Hoppas att allt är bra med er. Vet att jag lovade att uppdatera mer men jag suger fortfarande lika mycket. Men det är bara för att det är så sjukt göttigt väder. Jag gör inget annat än att bara ligga ute och steka. Mest för att det är det enda rätta!

Annars så har jag varit i skolan idag, som vilken annan måndag som helst. Efter en dryg dag stack jag hem och solade med nathalie i hennes trädgåd, åt korvmackor och chillade med livet. Detta innebar att vi inte pluggade vilket vi skulle ha behövt. Och istället för att plugga ikväll tänker jag åka hem till tova och mysa.

Förresten så har jag klippt mig. Det blev page och jag är nöjd. Trivs jättebra i denna frisyren så tror jag kör på denna ett bra tag nu! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0