give me everything tonight

Hej mina små djur! Vet att jag fortfarande suger lika mycket på att uppdatera men jag har haft en jobbig vecka! OKEJ? Men jag ska verkligen försöka skärpa mig. Tycker faktiskt att jossan har varit ganska duktig som har bloggat EN gång denna veckan. Framsteg!

Just nu sitter jag hos jossan och ska snart dra mig hem för att deala med en del saker. Ikväll ska vi krämaaaaaa. Kräm de la kräm, typ. Mest för att det inte händer mycket mer i denna hålan. Men för att göra det tråkiga 16+ roligt ska jag dricka lite för mycket ikväll och trä på mina klackar för att göra det roliga extra roligt. Så vi hörs när vi hörs. Kanske ikv, kanske inte. PEACE

/Fia och lite Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0