hej, det var längesen, hejdå

Hej bloggen! Igår sa Nathalie till oss att vi skulle försöka ta tag i bloggen igen och hennes önskan är min lag, nej men nästan! Jag ska iallafall göra ett försök och se hur långt det räcker helt enkelt.

Solen skiner och det är sommarvärme idag och helt plötsligt blir allting SÅ mycket lättare. Hatar vintern och allt som har med kyla att göra så är överlycklig att det är varmt och gött igen. Har gått i skolan mellan 8-11 idag och sedan mötte jag upp Matilda för världens godaste fika! Satt och snackade i nästan 2 timmar och hade det jättemysigt på lilla torg. Åkte bussen hem för att sedan placera mig ute i solstolen i hopp om att få lite färg. Om min önskan har slagit in så har jag lyckats! Nu har jag dock fått placera mig framför datorn för att skriva min uppsats i nationalromantik och det måste vara det tråkigaste någonsin!!! Och inte nog med det så har vi fruktansvärt mycket saker i skolan som ska bli klart och blir sjukt irriterade på lärarna eftersom ingenting är planerat som det ska och ALLTING sätts i slutet på terminen. KUL!

Ska sluta klaga och hoppas på att ni mår bra! PUSS

uzuxh.jpg
JA, DEN VAR ÖVERGOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0