i am washed by the water

Hej mina fina! Fyfaaaaaan vilket jävla väder va? Moder natur har officiellt sneat! Men vafan, skit i det. Med tanke på att jorden skulle gå under igår så tycker jag ändå att vi har klarat oss ganska bra?

Har iaf chillat mig igenom denna helgen också. Har för det mesta myst. Det va lite halvt chillkrök hos sebso igår och det va mys. Idag har jag pluggat en stund med jossan då det nalkas prov imorgon. Fyfan vad det inte kommer gå bra men jag orkar faktiskt inte bry mig. Det får gå som det går!

Nu ska jag bouncea, måste övningsköra lite nu innan min lektion på onsdag. Men mina små älsklingar, glöm nu förfan inte att rösta kvar chrille i bb-huset ikväll. Åker han måste jag nog tyvärr ta mitt liv (eller iaf sluta kolla på bb), och det vill jag inte. Så ut med det äckliga gurk-helvetet! PEACE


och såhär känner jag mig lite just nu, som kurt, ändå helt okej nöjd med tillvaron liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0