i can catch the moon in my hand

Hej mina små duvor! Idag mår jag fan sämst. Jag och mina cheyer va på 20årsferre igår jy. Drack inte så mycket, iaf inte tillräckligt för att bli såhär jävla bakis. Men baksmällorna blir bara värre och värre. Men utöver denna jävla baksmällan som kom på köpet så hade jag sjukt trevligt igår och jag är glad att jag valde att hänga med istället för att sitta hemma och plugga!

På tal om plugga så måste jag ta tag i min jävla bokrecension nu. Den skulle väl egentligen vara inne i fredags men den får lämnas in imorgon så jag har väl lite tid kvar. Men jag är så sjukligt skoltrött och jag vet fan inte hur jag ska klara den sista tiden? ÅRH blir så trött och ni kan själv fatta att min hjärna inte är inställt på något plugg-mode just nu...


jag och kawwe igår (aka lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0