#NÖJD


ÄNTLIGEN! Jag är klar med den akedemiska uppsatsen. Ni anar inte hur glad jag är för tillfället, det känns så jäääkla bra. Jag ska aldrig med läsa ett endaste ord till om nationalromantiken. Det är något av det tråkigaste jag någonsin har arbetat med. Men somsagt, är äntligen klar med den nu. Den är utskriven, ihophäftad och ligger fint i väskan och bara väntar på att bli inlämnad. Tror det mest är jag som längtar tills den är borta faktiskt.

Har sedan en halvtimme tillbaka firat att jag är klar genom att bara ligga i soffan och göra precis ingenting. Så jäkla skönt att kunna pusta ut några timmar nu ikväll och kunna känna att man inte behöver göra något mer idag. Imorgon fortsätter dock allt plugg igen, då jag måste skriva en redovisning i engelska som ska genomföras på torsdag. Önska mig lycka till!

Annars idag har jag bara varit ledsen över det regniga vädert, haft nationella i engelska, pluggat med några fina och kollat på pyttelite glee. Det har varit mysigt även om jag inte har varit på världens bästa humör.

Nu ska jag iallafall återgå till det jag gjorde innan, nämligen att göra ingenting. Ha en fin kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0