nytt skit

God eftermiddag mina små duvor. Hoppas ni har haft en göttigt dag! Det har iaf jag haft, än så länge.
Har varit i skolan som vanligt. Hade till och med ett litet utvecklingssamtal idag och tydligen har man kirrat ett MVG i företageskonomi A vilket jag inte trodde. Så det va minst sagt en nice surprise!!

Så efter lite utvecklingssamtal och några få lektioner stack jag på jakt efter bikinis och jag hittade två stycken minsann:



Jag va lite inne på att köpa den gula istället för den oreangea men efter några om och men så blev det till slut den oreangea. Är nöjd och nu redo för sommaren, på riktigt. Men innan jag kan ta itu med sommaren måste jag få färdigt alla miljoner arbeten i skolan och jag böjar ikv med att plugga tillsammans med mina favoriter. Lite plugg och lite mys. Det blir fint. Hoppas ni får en skön torsdag!

ps. jag har gått på helg och det känns öööööööverskönt ds.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0