utan telefon

Hej ni små fina! Hur är det med er? Själv sörjer jag faktiskt lite eftersom jag har fått lämna in min iphone på lagning. Dessutom har jag inte fått det jag behöver för att kunna aktivera ett sim-kort så för tillfället har jag INGEN telefon alls. Suger ganska hårt faktiskt! Någon som suger mindre är att jag är klar med alla förberedningarna inför den engelska redovisningen imorgon, dock måste jag öva, öva och öva för att skiten ska sitta också.

Annars idag har jag spenderat dagen med att plugga med mina två fina. Har gjort det hela veckan också. Men det är bra att vi får en massa tid tillsammans för imorgon åker Nathalie till Kreta och stannar där en vecka (den jävlen) Är sjukt avundsjuk på henne för tillfället. Det känns ju mindre bra också att veta att hon kommer ha världens finaste väder där nere medan vi bara har en massa skitväder här i Sverige...

Nu ska jag ladda ipoden eftersom den ska vara min busskompis ett tag nu. Och sen tänkte jag bjuda på en bild på Fia som var gårdagens bild. Nästan varje dag tar vi en bild, eller flera, som vi kallar "dagens bild". Sjukt underhållande när man sitter på tråkiga lektioner. PUSS!


SÅ JÄKLA SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0