so hold your head up girl

Hej lille bloggen och hej på er alla mina små djur. För er skull (främst emilias eftersom hon tyckte det va så kul att läsa vad vi skriver) så ska jag nu uppdatera och försöka va lika duktig som förr. Hade tänkt skriva ett bomb-inlägg idag. Ska berätta om massa. Om hur jag mår, hur jävla trevligt jag hade på valborg, hur grymma mina vänner är, hur gym jag har blivit på att köra bil och hur trött jag är på skolan. Typ.

Kan väl börja med att säga att jag känner mig lite upp och ner hela tiden. Ena stunden är jag helt okej och tänker positiva tankar och skrattar som alltid men så fort man blir ensam och bara sitter, det är då tårarna bränner bakom ögonen och man försöker att inte blinka för då rinner det över. Men lika mycket som man någon gång måste blinka så måste man gråta. Vare sig man vill det eller ej. Vissa dagar mår man bättre och vissa dagar mår man sämre. Deppet är nästan det enda som rullar på spotify utan att man ens tänker på det och man känner igen sig i varje låt och varje liten textrad. Jag kan faktiskt säga att jag inte är okej, även om jag kan tänka mig att det verka som så. Men skenet bedrar och jag vet att det är okej att inte va okej så jag tänker fortsätta att va ''inte okej'' tills jag blir okej igen. Okej?

Men från deppet till peppet: JAG HADE DET SÅ JÄVLA GÖTT PÅ VALBORG!! Tack till alla mina fina och framför allt tack till Emilia <3 Hade det så sjukt mysigt och jag hade inte kunnat be om något bättre. Och jag älskar mina fina vänner, ni är så sjukt grymma och jag skojar inte när jag säger att jag är världens lyckligaste chey som har er. Vill aldrig leva en enda sekund utan er, men det vet jag att jag aldrig kommer behöva.

Annars? Den ena skolan suger och den andra skolan äger. Nu snackar jag såklart om att körskolan äger. Jag älskar att köra bil och tror nog att bilen älskar mig med. Hehe nä skämt och sido, men det går faktiskt jävligt bra nu. Hade min fjärde körlektion idag och jag fick backa runt hörn och det gick som en dans. Sen även efter körskolan fick jag övningsköra ännu mer. Ja.... jag tycker det är sjukt kul. Och den skolan som suger är såklart skolan-skolan. Vi har så mycket att göra nu så jag håller på att smälla av lite sådär. Men istället för att göra det ska jag ta en dag i taget för det låter sjukt gött och det behöver jag.


jättebra kvalle straight outta facebook.... men det är iaf dem finaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0