tisdagkväll

Hej söta lilla bloggen. Idag är jag tillbaka ännu en gång för att skriva ett snabbt litet inlägg. Har inget bättre för mig ändå så, så jag tänkte varför inte liksom?

Idag spelade moder natur ett spratt med oss, och man vaknade till -3... Känns lite sådär med tanke på att man kunde ligga ute i bikini för några dagar sedan och att det var sommarvärme på valborg. Borde vara så varje dag faktiskt! Har annars tagit mig igenom skoldagen utan problem, men blev väldigt arg då jag åkte till skolan och sen kom på att tyskan var inställd. Inte så jäkla kul att veta att man hade kunnat sova en hel TIMME extra. Annars har jag hunnit med att gråta till raise your voice, lagat mat och chillat. Nu väntar jag bara på att DHW ska börja. Puss på er
ps. VILL HA SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0