yes i said it cuz i can

Hej mina små duvor. Hoppas som vanligt att ni har haft det bra idag. Jag har som vanligt bara pluggat röven av mig. Så mycket som jag pluggar röven av mig så borde jag fan inte ha någon röv kvar snart. Illa!!

Annars är jag ändå ganska pepp på livet. Skolan flyter på trots alla skolstress och min enormt trötta hjärna. Dagarna rullar och jag kan knappt vänta på att få sommarlov, käka för mycket glass, vara pank, umgås med mina fina cheyer, fylla 18, få körkort och allt sånt nice. Meeeeen det är en evighet tills dess och innan allt detta händer så ska jag chilla pung.

Och på tal om chilla pung ska jag göra det nu och kanske bli en aning nervös inför engelskredovisningen imorgon. Äh jag kommer kicka aaaaaaaaaaaass, eller något.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0